دریافت-گواهینامه-ایزو-بصورت-آنلاین

اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی در این روزها تمامی کارها به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می شود که اخد گواهینامه ایزو نیز یکی از این کارها می باشد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر درباره اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین صحبت کرده و شما را برای انجام این کار راهنمایی کنیم.

همه شما دوستان عزیزی که صاحب شرکت و کارخانه هستید بدون شک می دانید که دارا بودن گواهینامه iso چقدر می تواند در برند شدن نام شرکت و کارخانه شما تاثیرگذار باشد.

خب، دریافت این گواهینامه آن قدرها هم کار آسانی نیست و باید راه های طولانی را طی کنید تا بتوانید گواهینامه ایزو را کسب کنید.

اخذ گواهینامه های ایزو به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود که هر کدام از نظر وقت و هزینه مصرفی در این راه با هم تفاوت دارند.

ایزو چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم راهنمای مربوط به اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین را در اختیارتان قرار دهیم، می خواهیم واژه ایزو را به طور کلی برایتان تعریف کنیم.

استانداردهای مربوط به iso توسط سازمان استاندارد سازی که با اعضایی از کشورهای مهم دنیا تشکیل شده اند منتشر می شود. به طور کلی این استاندارد مطابق با شرایط و نیاز مشتریان در دسترس آن ها قرار داده می شود که هر کدام فواید بخصوصی برای سازمان دارند.

این سازمان جهانی در کشور سوئیس برقرار می باشد و در تمام کشورهای دنیا از جمله ایران نیز این سازمان وجود دارد که با نام CB خصوصی به فعالیت خود مشغول می باشند و مجوز سازمان IAF را در دست دارند تا بتوانند اقدامات بین المللی انجام دهند و گواهینامه هایی که صادر می کنند تماماً توسط سازمان بین المللی IAF اعتبار بخشی می شود.

راهنمای گرفتن گواهینامه ایزو بصورت آنلاین

همانطور که در پاراگراف قبلی هم عنوان کردیم اخذ و دریافت گواهینامه ایزو به صورت حضوری و آنلاین می باشد. اما مسئله اصلی این است که برای دریافت ایزو به صورت آنلاین چه کارهایی باید انجام دهیم. شاید ندانید که در دنیا چیزی نزدیک به میلیون سایت ایزو وجود دارند که شما به تنهایی قادر نخواهید بود که در طی چند روز تمامی آن ها را مورد ارزیابی و اعتبارسنجی قرار دهید.

اما، اصلا جای نگرانی نیست زیرا که شما می توانید به کمی تحقیق درباره سایتی که انتخاب کرده اید از خدمات آنلاین آن سایت برای اخذ گواهی نامه ایزو بصورت آنلاین استفاده کنید.

خدماتی که سایت های طراحی شده برای دریافت گواهینامه ISO ارائه می دهند، به شرح زیر می باشند:

  1.  مشاوره
  2. پیاده سازی الزامات ایزو
  3. آموزش مستندات ایزو
  4. صدور گواهینامه ایزو

گروه تخصصی ثبت شرکت ماهان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات و مراحل مربوط به دریافت این گواهینامه را طی کنید.

برای خیلی از شما دوستان عزیز این سوال پیش آمده است که برای دریافت این گواهینامه به صورن آنلاین چطور می توانیم مشاوره های لازمه را دریافت کنیم؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که شما از قبل باید یک فرد با تجربه از میان خود انتخاب کرده و با بستن قراردادی با گروه تخصصی ثبت شرکت ماهان اقدام به پرداخت پیش قسط، اسناد و مدارک لازم مانند نام و نشان سازمان، تعداد پرسنل و نوع فعالیتی که انجام می دهید را برای ما ارسال کنید تا با بررسی و انتخاب استاندارد مورد نظر تمامی مراحل اخذ ایزو را از صفر تا صد برای شما از راه دور توضیح دهیم.

مزیت دریافت ایزو به صورت آنلاین

خیلی از ما بر این تصور هستیم که تنها مزیت اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین این است که در زمان و هزینه ما صرفه جویی می شود. اما کاملا اشتباه می کنیم، جدا از این موارد دارای مزیت های بی شمار دیگری هم می باشد که عبارتند از:

  • جلب رضایت مشتریان ایرانی و خارجی در کل جهان
  • رسیدگی به مشکلات خریداران و مصرف کنندگان
  • کاهش نارضایتی مشتریان ثابت
  • جلب مشتریان جدید
  • بهبود شیوه تولید محصولات
  • شناخت نیاز مشتریان
  • نحوه مشتری مداری
  • آموزش استاندارد های ایزو به پرسنل و اعضای سازمان
  • بهبود سیستم مدیریتی قوی
  • استفاده بهینه از موقعیت های پیش آمده جهت به شهرت رسیدن در تمام کشور های بین المللی

مزیت اخذ ایزو به صورت آنلاین

در نهایت با توجه به این مسئله که دریافت و اخذ گواهینامه ایزو برای تمام شرکت ها لازم و ضروری می باشد و دارای مزیت های بیشماری می باشد ما سعی کردیم تا در این مقاله برایتان عنوان کنیم که جهت اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین بهتر است چه کارهایی انجام دهید و راهنمایی را در این زمینه در اختیارتان قرار دادیم.

علاوه بر این برایتان گفتیم که اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین تنها مزیتیش صرفه جویی در زمان و هزینه نمی باشد و مزیت های بسیار دیگری هم دارد. با تمام این صحبت ها باید بگوییم که اخذ گواهینامه ایزو به صورت آنلاین کار چندان سخت و دشواری نیست. بلکه بسیار راحت و کم هزینه می باشد.

اما برای اینکه بتوانید به درستی اقدامات لازم برای اخذ این گواهینامه را انجام دهید توصیه می کنیم با گروه تخصصی ثبت شرکت ماهان از طریق سایت sabtmahan.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به اخذ گواهینامه ایزو بصورت آنلاین

  1. هزینه اخذ ایزو آنلاین بر چه اساسی محاسبه می شود؟

    هزینه اخذ استانداردهای ایزو، پیاده سازی الزامات آن، اجرای مستندات و همچنین صدور گواهینامه ایزو با هم تفاوت دارد و هر کدام طبق اسناد و مدارک متفاوتی اندازه گیری می شوند.

  2. مهم ترین عامل تخمین هزینه های ایزو چیست؟

    مهم ترین عامل تخمین هزینه های ایزو تعداد پرسنل شما در سازمان، نوع فعالیتی که انجام می دهید، مشاوره، نشانی محل کار و مهم ترین آن استاندارد انتخابی شما می باشد که استانداردی عمومی انتخاب کرده اید یا تخصصی.

  3. چگونه از معتبر بودن ایزو اطمینان بدست آوریم؟

برای اینکه بتوانید گواهینامه معتبر ایزو دریافت کنید باید از مراجع صدوری که تحت اعتبار IAF یا ASCB می باشد صادر شود. برای گرفتن خدمات مشاوره هم می توانید فقط از مراکز پروانه دار استفاده کنید.

دریافت گواهینامه ایزو آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *