ثبت-شرکت-در-اصفهان

مشاوره خدمات ثبت تخصصی و بین المللی

برای اطلاع از آخرین تغییرات ثبت شرکت، برند، کارت بازرگانی داخل و خارج ایران با ما در تماس باشید.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان و شهرستان

بعد از ثبت شرکت در تهران و مشهد، بزرگترین شهری که از پرجمعیت ترین شهرهای ایران به شمار می آید؛ شهر اصفهان است. شاید به همین خاطر است که خیلی از شما دوستان به ثبت شرکت در اصفهان علاقه زیادی دارید.

این شهر یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایران می باشد که سالانه گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور پذیرا است.

اصفهان در واقع بعد از مشهد، دومین شهر گردشگری و بعد از تهران دومین شهر صنعتی در ایران می باشد. رشد و پیشرفت تجارت در این شهر بسیار چشمگیر است و از همین بابت است که ثبت انواع شرکت در شهر اصفهان، بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان

همانطور که مطلع هستید افراد و گروه های بسیاری هستند که برای توسعه و سازماندهی فعالیت و کسب و کارهای خود اقدام به ثبت شرکت می کنند.

مساله ثبت انواع شرکت ها مساله ای است که در تمام شهرها و کشورهای دنیا وجود دارد و تعداد زیادی سالانه برای انجام این کار اقداماتی را انجام می دهند.

البته این مهم را نباید فراموش کرد که ثبت و تاسیس شرکت به میزان فعالیت های شما در حرفه ای که مشغول می باشید و همچنین فعالیت مردم در عرصه اقتصادی و میزان جمعیت شهر مورد نظرتان برای ثبت شرکت بستگی دارد.

ثبت شرکت در این شهر، هم از آن لحاظ که یک شهر با تنوع نژادی بالا و همچنین جمعیت زیاد آن فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و فعالیت های اقتصادی می باشد.

اینکه چطور می توان در اصفهان شرکتی را ثبت کرد نیاز به انجام یکسری کارهای مقدماتی، تهیه یکسری مدارک، طی کردن یکسری مراحل و اطلاع داشتن درباره هزینه های انجام این کار می باشد که باید به خوبی درباره تمامی آن ها اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار داشته باشید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اصفهان

در پاراگراف قبلی عنوان کردیم که برای ثبت شرکت در اصفهان نیاز به یکسری مدارک دارید تا بتوانید روال اداری این کار را به درستی طی کنید.

خیلی از دوستان هستند که انجام این کار را به یک موسسه معتبر واگذار می کنند و خودشان از دور، نظاره گر انجام این امور می باشند. اما، برخی دیگر از دوستان ترجیح می دهند که خودشان شخصا و بدون استفاده و کمک از هیچ موسسه ای برای ثبت شرکت مورد نظرشان از طریق یک سامانه اینترنتی اقدام کنند.

آنچه که در این مورد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد این است که اوراق شرکتی که شما قصد تاسیس و ثبت کردن آن را دارید باید حتما از طریق سامانه تنظیم شود و بعد از چند روز و در صورتی که مشکلی در ثبت سامانه وجود نداشته باشد، از اوراق پرینت گرفته و از طریق پست به اداره مربوطه ارسال کنید.

مهم ترین مدارکی که جهت ثبت شرکت مورد نیاز می باشند عبارتند از:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا
  • نداشتن سوپیشینه
  • ارائه یک خط اختصاصی موبایل برای هر عضو
  • تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی و هیات مدیره
  • تنظیم اساسنامه شرکت
  • تنظیم شرکتنامه و تقاضانامه

چه شرکت هایی را می توان در اصفهان به ثبت رساند؟

قطعا این سوال برای خیلی از شما دوستان پیش آمده است که اگر تصمیم داشته باشید در شهر اصفهان شرکتی که می خواهید را به ثبت برسانید، مجاز به ثبت کدام یک از انواع شرکت ها می باشید؟!

خب باید بگوییم که خوشبختانه دست شما برای ثبت شرکت در اصفهان باز است و گزینه های زیادی پیش روی شما می باشد. از جمله شرکت هایی که مجاز به ثبت آن ها در شهر اصفهان می باشید به شرح زیر می باشند:

  1. شرکت بازرگانی

  2. شرکت پیمانکاری

  3. شرکت خدماتی

  4. شرکت گردشگری

  5. شرکت عمرانی

  6. شرکت تولیدی

  7. شرکت صنعتی

  8. شرکت دانش بنیان

  9. شرکت معماری

 

مراحل تاسیس شرکت در اصفهان

تا به اینجای کار متوجه شدید که شرایط ثبت شرکت در اصفهان چه می باشد، چه مدارکی را برای انجام این کار باید تهیه کنید و به اداره مربوطه ارائه دهید و اینکه اصلا مجاز به ثبت چه شرکت هایی در این شهر می باشید.

حال نیاز است بدانید که برای انجام این کار همچون ثبت شرکت در شهرهای دیگر باید چه مراحلی را طی کنید تا روال مربوط به این کار به درستی انجام شود و شما به راحتی شرکت خود را به ثبت برسانید.

مراحلی که برای ثبت شرکت باید طی کنید شامل مراحل زیر می باشند:

  • تکمیل فرم تاسیس( مشخص کننده نوع فعالیت شرکت، اعضا و سمت ها، صاحبین امضا)
  • انتخاب 5 اسم سه سیلابی و فارسی
  • ثبت در سامانه ( توسط موسسه ما )
  • تایید نام شرکت و ارسال اوراق به متقاضی برای امضا سهامداران
  • ارسال مدارک به اداره ثبت
  • دریافت آگهی رسمی ثبت و درج در روزنامه رسمی و تحویل اوراق به مشتری

هزینه ثبت کردن شرکت در اصفهان

یکی از موارد بسیار مهم برای ثبت شرکت در اصفهان که بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد و در پاراگراف های قبلی هم به آن اشاره کردیم، اطلاع داشتن از هزینه انجام این کار می باشد.

همانطور که مطلع می باشید طبق قانون کشور عزیزمان ایران 7 نوع شرکت تعریف شده اند، که هر کدام از آن ها شرایط و قوانین خاص خود را جهت ثبت دارا می باشند.

با این حساب، هزینه های مربوط به ثبت شرکت در این شهر یا هر شهر دیگری با توجه به نوع این شرکت ها متفاوت می باشد. در واقع شما باید با توجه به نوع فعالیت شرکتی که قصد تاسیس و ثبت کردن آن را دارید( شرکت سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود و….) هزینه ای را پرداخت کنید.

در نهایت

توسعه دادن فعالیت ها و کسب و کارها قطعا بدون ثبت شرکت بی معنی می باشد. اما ثبت شرکت هم سختی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد و کار چندان آسانی نیست.

اینکه شما بدانید می خواهید در چه حوزه ای فعالیت داشته باشید و شرکت خود را به ثبت برسانید، مسئله ای است مهم که نیاز به مشورت و دریافت راهنمایی از افراد متخصص و با تجربه دارد.

با ثبت کردن شرکت شما می توانید خیلی راحت تر و بهتر بیزینس خود را به دیگران معرفی کنید. سعی ما بر این بود تا شما دوستان علاقه مند به این کار را راهنمایی کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط و موقعیت های ممکن برای ثبت شرکت در اصفهان یا هر یک از شهرهای دیگر ایران اقدام کنید.

شما دوستان می توانید برای کمک و راهنمایی نیز با مشاوران گروه تخصصی ثبت شرکت ماهان از طریق سایت sabtmahan.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به ثبت شرکت در اصفهان

1. ثبت چه شرکت هایی در اصفهان بیشتر می باشد؟

شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان متقاضی بیشتری، دارد.

2. ثبت شرکت در اصفهان چند روز زمان می برد؟

4 تا 5 روز کاری را باید برای ثبت شرکت در نظر داشت.

3. شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان چیست؟

با حداقل دو شریک بالای 18 سال تاسیس و ثبت می شود که باید هر دو نفر عضو هیات مدیره باشند.

ثبت شرکت در اصفهان-بهسا تجارت ماهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *